نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یک پیشنهاد اسپانیایی برای کمک به خرید نیمار

یک پیشنهاد اسپانیایی برای کمک به خرید نیمار

 

قیمت بالای نیمار معامله حضور او در تورین را پیچیده کرده است. از یک سو بارسلونا به عنوان اصلی‌ترین تیم علاقه‌مند به جذب این بازیکن، به دلیل پرداخت مبلغ 120 میلیون یورویی برای خرید آنتوان گریزمان و تغییر منفی در تراز مالی‌اش قادر به پرداخت هزینه سنگین نیمار نیست و فعلاً از لیست مشتریان این مهاجم برزیلی کنار رفته است.

 

با این حال برای حل معامله پیچیده نیمار برای حضور در جمع بیانکونری، جوزف پدره‌رول مجری سرشناس برنامه تلویزیونی El Chiringuito پیشنهاد جالبی را مطرح کرده و استفاده از پائولو دیبالا برای تأمین بخشی از هزینه‌های انتقال نیمار به تورین را کلیدی برای تحقق انتقال نیمار به ایتالیا دانسته است.

 

این پیشنهاد بعد از گزارش Rai Sport درباره احتمال ملاقات پدر نیمار و مدیر ورزشی یوونتوس در تورین و بالقوه‌بودن پیوستن نیمار به بانوی پیر ارائه شده است. در صورت عملی شدن این پیشنهاد و پیوستن نیمار به یووه و البته خروج دیبالا و رفتن به تیم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، نیمار می‌تواند در کنار دوست خود کریستیانو رونالدو، یک خط حمله آتشین برای بیانکونری تشکیل دهد.

 

روزنامه Le Parisien نیز در شماره امروز خود با اشاره به تصمیم قاطع نیمار برای ترک پاری‌سن‌ژرمن و پیوستن به یکی از دو گزینه بارسا یا یووه، از انتخاب نهایی تیم آینده‌اش در سه هفته آینده خبر داده است.

 

گفتنی است این بازیکن 27 ساله پس از بازگشت با تأخیر به تمرینات پیش فصل پاری‌سن‌ژرمن و عصبانی کردن سران‌ این باشگاه، به تازگی قطعی بودن تصمیم خود برای خروج از فرانسه را علنی ساخته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: